УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Закарпатській області

» Прес-центр » новини » Будівництво М3 та обходу Берегового, ремонт мосту на КПП – складаємо дорожню карту міжнародного проєкту

Будівництво М3 та обходу Берегового, ремонт мосту на КПП – складаємо дорожню карту міжнародного проєкту

За участі першого заступника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Євгена Петрощука та представників державної обласної адміністрації Закарпаття 11 березня 2021 року відбулися переговори з представниками МЗС Угорщини в онлайн форматі. 

Обговорили конкретні заходи для реалізації спільного проєкту з розвитку дорожньої інфраструктури за фінансування угорською стороною. Ним передбачено, зокрема, будівництво нової дороги М3, обходу міста Берегове та ремонту мостового переходу на україно-угорському кордоні на пункті пропуску «Тиса» – «Захонь».

1. Проєкт М3 – це будівництво нової дороги 1-ї категорії, ділянка 10 км, вона вестиме від угорського кордону до М-24, а далі до М-06 Київ – Чоп. Це продовження угорської траси – М3 від Будапешта до міста Вашарошномень територією України. У рамках цього проєкту має з’явитися новий КПП «Дийда». Нині тривають консультації з відповідними профільними відомствами України та Угорщини. 

2. Обхід міста Берегове. Будівництво дороги довкола містечка і далі до МАПП «Лужанка» на кордоні з Угорщиною обговорюється вже більше 10 років. Станом на березень 2021 року, проектно-кошторисна документація на завершальному етапі. 

3. Міст через річку Тиса. Опори споруди побудовані ще у 1913 році, остання реконструкція датована 1996 роком. За приписами останнього обстеження навесні 2020 року на проїзній частині маємо значні напливи та хвилі, колійність, подекуди ями та вибоїни, є руйнування деформаційних швів. КПП «Тиса» – «Захонь» розташовані по обидва береги річки. Основний огляд митної та прикордонної служб з обох боків відбувається на прибережній території, однак на мості транспорт зупиняється на світлофорах, які регулюються обома країнами.

«Співпраця з угорськими колегами є важливою для дорожньої інфраструктури Закарпатської області. Востаннє робоча група, яка займається реалізацією україно-угорського проєкту, збиралася у 2017 (!) році. Тож разом з представниками обласної адміністрації повертаємося до активної та скоординованої співпраці, а саме: фіналізуємо проєктно-кошторисну документацію, опрацьовуємо технічні завдання і фінансові витрати спільно з угорською стороною. Наша амбітна мета – реалізувати проєкт вже у 2022 році», – наголосив Євген Петрощук.