УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Закарпатській області

» Прес-центр » новини » Концесійна дорога на Закарпатті: у рамках державно-приватного партнерства новий маршрут з’єднає Стрий і Мукачево

Концесійна дорога на Закарпатті: у рамках державно-приватного партнерства новий маршрут з’єднає Стрий і Мукачево

20 травня 2021 року Укравтодор підписав Меморандум з турецькою компанією ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Остання за свої кошти підготує пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства у рамках проєкту будівництва та експлуатації нової дороги Стрий — Мукачево, а також розробить техніко-економічне обґрунтування реалізації проєкту.

Новий маршрут прокладуть по території Львівської та Закарпатської областей, він буде альтернативною платною дорогою існуючій ділянці М-06 Київ – Чоп. У 2021 році буде розроблена проєктно-кошторисна документацію, спроєктуваний оптимальний маршрут та прописані шляхи з реалізації проєкту з максимальним економічним ефектом для держави. Після розробки ТЕО будуть проведені тендери та почнеться будівництво.

«Один із напрямів, які ми зараз активно розвиваємо — це державно-приватне партнерство в дорожній галузі. Це вже другий подібний меморандум щодо залучення приватних інвесторів, який підписав Укравтодор цього року. Перший був підписаний із компанією «Автомагістраль-Південь» і стосувався розробки ТЕО для маршруту Краковець – Броди – Рівне. Тепер ми плануємо ще один концесійний проєкт для маршруту Стрий – Мукачево з компанією ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», яка зарекомендувала себе як надійний підрядник Укравтодору в низці проєктів», — заявив голова Укравтодору.

 У березні Укравтодор та компанія «Автомагістраль-Південь» підписали подібний Меморандум. Компанія «Автомагістраль-Південь» готує пропозиції та розробляє техніко-економічне обґрунтування будівництва та експлуатації дороги за маршрутом Краковець — Броди — Рівне.

 Спільний проект державно-приватного партнерства Мінінфраструктури, Укравтодору, Світового банку та Міжнародної фінансової корпорації в Україні впроваджує нові інструменти для залучення приватних інвестицій у дорожню галузь країни. Він передбачає будівництво нової або ремонт існуючої дороги коштом приватного інвестора. Відповідно, держава передає дорогу інвестору у користування, і плату за користування дорогою стягує інвестор. При цьому, держава зобов’язана забезпечити доступ до доріг загального користування. В Україні у рамках державно-приватного партнерства розробляється проєкти по 6 ділянках.