УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Закарпатській області

» Прес-центр » новини » Сезон ремонтних робіт стартував на Н-13 Львів – Самбір – Ужгород

Сезон ремонтних робіт стартував на Н-13 Львів – Самбір – Ужгород

У Закарпатській області приступили до робіт на найдовшій ділянці дороги - 24 кілометра між Жорнавським перевалом та смт Великий Березний. 10 кілометрів покриття вже відфрезерували, нині влаштовуємо основу – щебенево-піщану суміш з додаванням цементу, а далі вирівнюючий шар асфальту. Техніка працює між селами Кострино та Забрідь, рух організовано у реверсному режимі. 

 Підрядна організація «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» почала роботи у середині березня. Для ремонту цього маршруту у селі Дубриничі підрядник збудував асфальтний завод та підвів залізничну гілку для доставки щебеню. 

Роботи на Н-13 Львів – Самбір – Ужгород стартували у 2020 році і на трьох ділянках встигли влаштувати нижній шар. У 2021 відновлюємо роботи на всіх ділянках, а це більше 80 кілометрів та десятки мостів та штучних споруд. На шляху є дуже непрості ділянки, де з одного боку – гора, з іншого з річка, а далі – залізниця. Також система водовідведення по всій довжині дорожньої конструкції  потребує комплексного відновлення. Також замінюємо бар'єрне огородження, влаштовуємо тротуари та освітлення.   

На ділянці Жорнавського перевалу буде виконаний капітальний ремонт. Це складні роботи, адже тут земля просто йде з-під ніг у прямому сенсі. Низові підпірні стінки будуть влаштовані для фіксації земляного укосу та дорожнього полотна, що проходить  над залізничною гілкою. 

Маршрут Н-13 Львів – Самбір – Ужгород, що поєднує дві західні області, буде відновлений по всій протяжності, а це 233 кілометра. У Львівській області 56 км були отримали нове покриття торік, у Закарпатті масштабні ремонтні роботи завершимо до 2021 року. Мальовнича дорога, що проходить вздовж кордону з Польщею та Словаччиною, у Закарпатській області була забута на довгі роки. Реконструкцію ділянки на Ужоцькому перевалі провели у далекому 1987 році, коли були скориговані круті серпантинні повороти. А покриття, що влаштували у 50-х роках минулого століття за технологією радянських часів – щебінь та смола – знало тільки ямковий ремонт.