УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Закарпатській області

» Прес-центр » новини » Які об'єкти на Закарпатті фінансуватимуться з кредиту Угорщини?

Які об'єкти на Закарпатті фінансуватимуться з кредиту Угорщини?

Міністр закордонних справ Угорщини під час візиту до України 27 січня 2021 року підтвердив намір надання 50 млн євро кредиту на розбудову доріг на Закарпатті. Пояснюємо про які дороги і об'єкти йдеться. 

1. Будівництво обхідної дороги довкола міста Берегово і далі до МАПП «Лужанка» на кордоні з Угорщиною. Нині проектно-кошторисна документація на завершальному етапі. Орієнтовна вартість будівництва складає 1,5 млрд грн. Берегове - найближче містечко до угорського кордону, має трохи більше 23 тисяч населення. І давно потребує обхідної дороги, адже нині вантажівки, які проходять через центр міста, мусять повертати під прямим кутом, щоразу створюючи аварійно-небезпечні ситуації. 

2. Будівництво нової дороги 1-ї технічної категорії. Ділянка 10 км вестиме від угорського кордону до М-24, а далі до М-06 Київ-Чоп. Це стане продовженням угорської траси М3 від Будапешта до Вашарошномень територією України У такий спосіб організуємо прямий маршрут від Будапешта до Києва і далі на північ. Очікувана інтенсивність руху на ділянці - 12 тисяч машин. Проектно-кошторисна документація нині проходить експертизу. Орієнтовна вартість будівництва складає 3,8 млрд грн. 

3. Міст через Тису. Завантаженість пункту пропуску «Тиса» у Чопі залишається проблемою вже багато років. Це західна точка маршруту М-06 - автомобільного шляху міжнародного значення, який прокладений через всю правобережну Україну. Сюди стікаються транспортні логістичні потоки автоперевезень, що прямують до ЄС. Два контрольно пропускні пункти «Тиса» з боку України та угорський пункт пропуску «Загонь» розташовані по обидва береги річки Тиса. Сполучення автомобільне, організоване через міст. Основний огляд митної та прикордонної служб з обох боків відбувається на .прибережній території, однак на мості транспорт зупиняється на світлофорах, які регулюються обома країнами. 

Опори мосту побудувані ще у 1913 році, остання реконструкція датована 1996 роком. За приписами останнього обстеження навесні 2020 року на проїзній частині маємо значні напливи та хвилі, колійність, подекуди ями та вибоїни, є руйнування деформаційних швів. Довжина мосту 193 погонних метра.  Організація руху через міст нині здійснюється з порушенням правил експлуатації штучних споруд та правил дорожнього руху, через тривалі зупинки. 

На замовлення Служби автомобільних доріг у Закарпатській області розроблена імітаційна мікромодель вирішення цієї конфліктної ситуації.