САД у Закарпатській області проаналізовано стан головної транспортної артерії краю автодороги М-06 Київ-Чоп та надіслано листа Голові ОДА Закарпатської області.
Крок за кроком, поступово, тривають ремонти на автодорозі державного значення Н-09.
Ремонти доріг на Закарпатті продовжується, зокрема й головної транспортної артерії краю автодороги М-06.
Продовжуються роботи з ремонту автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп.
Дорога державного значення Н-09, яка вже стала "легендарною" у поточному році нарешті має шанс стати відремонтованою. Наприкінці минулого тижня тут розпочали поточні ремонтні роботи - знімають верхній шар покриття. До 25 березня був проведений тендер, наразі чекають терміни оскарження. Втім, згідно з попереднім тендером, ця дорога мала бути давно готова. У 2016 зобов’язнання зробити її через тендер взяла на себе буковельська фірма ПБС. Що цікаво - ця фірма сама ж звернулася до суду, аби розірвати договір. Загальний кошторис ремонту складав більше 2 мільярдів гривень. Однак, як бачимо – ні ремонту, ні виконаних зобов’язань. Із більше 200 км покриття відремонтували 62, і то – нижній шар асфальту. Жодного кілометру ділянки Мукачево-Рогатин в експлуатацію так офіційно і не ввели.
На 797-798 кілометрах дороги М-06 продовжуються ремонти дорожнього полотна.
Аварійні роботи з ліквідації ямковості проводять на дорогах державного значення Закарпатської області. Так, приміром, станом на 19 лютого тривають ремонтні роботи на автотрасі M-06 «Київ-Чоп» (на 794 кілометрі).
Аварiйний ремонт уражених вибоїнами дiлянок дорiг державного значення на замовлення Служби автомобiльних дорiг у Закарпатській області триває вже декілька днів.
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області попереджає учасників дорожнього руху про можливі обрушення крунтового та камяного масиву на ділянках доріг, що проходять крізь гори. Зокрема на Н-09 на ділянці де цієї зими траплялися лавини.