За участі першого заступника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Євгена Петрощука та представників державної обласної адміністрації Закарпаття 11 березня 2021 року відбулися переговори з представниками МЗС Угорщини в онлайн форматі.
Завантажений міст на пункт пропуску «Тиса» у Чопі, що на держкордоні з Угорщиною, залишається проблемою вже багато років. На замовлення Служби автомобільних доріг у Закарпатській області провели розробку програми транспортного моделювання. Наша пропозиція – перенести прикордонний пункту перевірки документів вглиб території та вимкнення дублюючого світлофору посередині мосту.
Міністр закордонних справ Угорщини під час візиту до України 27 січня 2021 року підтвердив намір надання 50 млн євро кредиту на розбудову доріг на Закарпатті. Пояснюємо про які дороги і об'єкти йдеться.
Готуємося підписати договір про його встановлення на М-25. Дорога веде від українсько-румунського кордону КПП «Соломоново» — Велика Добронь — Яноші, з переходом у М-06.
Напередодні зими 2020-2021 років Служба публікує перелік
У рамках Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху 2011-2020р.р., проголошеного Резолюцією Генеральної Асамблеї ООН № 64/255 від 10.05.2010р., згідно Резолюцій ООН № 66/260 від 23.05.2012р. і № 68/269 від 29.04.2014р. з метою підвищення безпеки дорожнього руху та на виконання листа Укравтодору від 26.04.2019р. № 1076/1/7.2-6 в період з 06 по 12 травня 2019 року проводиться Тиждень безпеки дорожнього руху.
Про це сьогодні йшлося на робочій зустрічі в Державному агентстві автомобільних доріг України.
Президент України Петро Порошенко під час виступу на Раді регіонального розвитку Закарпатської області торкнувся теми ремонту доріг.
У четвер, 29 листопада, в сесійній залі Закарпатської ОДА відбулося розширене засідання Ради регіонального розвитку області, де керівник краю Геннадій Москаль озвучив ключові позиції перспективного плану розвитку Закарпаття на 2019-2021 роки.
– Це не просто фантазії, про які забудуть через кілька місяців, а реальні проекти, які вже реалізовуються на початковому етапі, – наголосив Геннадій Москаль. – Зокрема, ми маємо зосередити наші зусилля на втіленні інфраструктурних проектів, у галузях транскордонного співробітництва, захисту від природних катаклізмів, медицини, освіти, культури, спорту, туризму та інших.
Головними проектами у галузі інфраструктури беззаперечно є дороги, яких за останні три роки в області зроблено стільки, скільки не робилося з моменту здобуття Україною незалежності. Протягом наступних трьох років триватиме капітальний і середній поточний ремонт як на головних транспортних артеріях, так і на районних дорогах. Крім доріг є ще кілька надважливих проектів у галузі інфраструктури – завершення будівництва першого на Закарпатті сміттєпереробного заводу в с. Яноші на Берегівщині, відновлення повноцінної роботи Міжнародного аеропорту «Ужгород». Наразі на летовищі виконано понад 80% необхідних робіт, а перша черга сміттєпереробного заводу вже зроблена.
Щодо проектів у галузі транскордонного співробітництва, то тут увагу буде зосереджено на будівництві Берегівської об’їзної дороги, яка з’єднає угорський автобан М3 з трасою міжнародного значення «Чоп – Київ». Нова дорога з одночасним відкриттям пункту пропуску біля с. Дийда Берегівського району значно оптимізує автотранспортні потоки між Україною й країнами Євросоюзу. Крім того, наступного року очікується відкриття ще одного міжнародного пункту пропуску – «Велика Паладь – Нодьгодош» на українсько-угорському кордоні.
– Закликаю вас об’єднати наші зусилля й незалежно від партійної, релігійної чи етнічної приналежності діяти спільно заради розвитку Закарпаття! – наголосив на завершення засідання Ради регіонального розвитку області Геннадій Москаль.