Підписали договір про зведення першого у Закарпатській області майданчика системи Weight-in-Motion.
Готуємося підписати договір про його встановлення на М-25. Дорога веде від українсько-румунського кордону КПП «Соломоново» — Велика Добронь — Яноші, з переходом у М-06.
Закарпатська служба автомобільних доріг у 2020 році відновлює дорогу національного значення Н-13 у рамках президентської програми Велике будівництво. Роботи у гірській місцевості ускладнені великою кількістю мостів по всій довжині мальовничого шляху, який є альтернативою міжнародній трасі М-06 Київ – Чоп. «Йдемо» від кордону з Львівською областю до обласного центру.
Напередодні зими 2020-2021 років Служба публікує перелік
Продовжується ремонт дороги Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
Потреба ремонту на початок 2020 року складала 183,8 км, але до кінця року автодорога Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів буде оновлена повністю.
В період з 26 вересня по 29 жовтня 2019 року відбудеться осінній комісійний огляд автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів на дорогах загального користування державного значення.
Крок за кроком, поступово, тривають ремонти на автодорозі державного значення Н-09.
У рамках Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху 2011-2020р.р., проголошеного Резолюцією Генеральної Асамблеї ООН № 64/255 від 10.05.2010р., згідно Резолюцій ООН № 66/260 від 23.05.2012р. і № 68/269 від 29.04.2014р. з метою підвищення безпеки дорожнього руху та на виконання листа Укравтодору від 26.04.2019р. № 1076/1/7.2-6 в період з 06 по 12 травня 2019 року проводиться Тиждень безпеки дорожнього руху.
Дорога державного значення Н-09, яка вже стала "легендарною" у поточному році нарешті має шанс стати відремонтованою. Наприкінці минулого тижня тут розпочали поточні ремонтні роботи - знімають верхній шар покриття. До 25 березня був проведений тендер, наразі чекають терміни оскарження. Втім, згідно з попереднім тендером, ця дорога мала бути давно готова. У 2016 зобов’язнання зробити її через тендер взяла на себе буковельська фірма ПБС. Що цікаво - ця фірма сама ж звернулася до суду, аби розірвати договір. Загальний кошторис ремонту складав більше 2 мільярдів гривень. Однак, як бачимо – ні ремонту, ні виконаних зобов’язань. Із більше 200 км покриття відремонтували 62, і то – нижній шар асфальту. Жодного кілометру ділянки Мукачево-Рогатин в експлуатацію так офіційно і не ввели.
У всьому світові дороги – це важлива складова економіки країни.
94% українських доріг не відповідає нормам через недостатнє фінансування протягом десятиліть. Це загальновідомий факт.