Служба автомобільних доріг в Закарпатській області
А це привід для подорожі. До прикладу, на Яблунецький перевал!
Працівники САД в Закарпатській області дружнім колективом долучились до всеукраїнської весняної толоки, в рамках акції “Закарпаттю - чисте довкілля” та місячника "Чисті узбічча".
Напередодні Дня автомобіліста та дорожника, яке щорічно відзначають в останню неділю жовтня, керівництво області в особі голови обласної державної адміністрації Г.Москаля та заступника голови обласної ради П.Грицика привітали працівників дорожнього господарства із наближенням професійного свята.
Питання здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів передбачено:
Законом України «Про автомобільний транспорт»;
Законом України «Про дорожній рух»;
З приходом весни, область постійно потерпає від розливу річок, які, зазвичай, виникають унаслідок інтенсивного танення снігу в горах, а також після рясних дощів. Та зачасту стихія сильніша за людину, і тому наслідки після лиха невтішні. Найбільші руйнування паводки завдають переважно автомобільним дорогам та штучним спорудам на них, адже водні артерії переважно проходять вздовж автодоріг та перетинають їх. Тим самим, природне лихо завдає значних збитків людям, в тому числі й Службі автомобільних доріг у Закарпатській області, яка відповідає за належний стан дорожнього господарства краю.
Закарпатська облрада вчергове порушує питання зруйнованої дорожньої інфраструктури нашого краю. На четвертому пленарному засіданні другої сесії облради депутати скерували звернення на адресу Кабінету Міністрів України щодо фінансування у 2016 році з державного бюджету завершення будівництва об’їзду с.Ракошино Мукачівського району.
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області постійно намагається ефективно використовувати кошти, яких і так недостатньо, на покращення покриття доріг, забезпечення безпеки дорожнього руху та утримання в належному стані смуг відведення.
Історичні факти свідчать, що відразу після завершення визволення Закарпаття від німецько-мадярських окупантів, з метою упорядкування господарства шосейних шляхів Народною Радою Закарпатської України (НРЗУ) 9 лютого 1945 року було прийнято рішення про введення посади інженера по шляхово-мостовому господарству області. Постановою від 4 червня 1945 року при уряді Уповноваженого НРЗУ було створено шляхово-будівельну контору та покладено на неї завдання по проведенню будівельних робіт на великих мостах і капітальних робіт на шосейних шляхах. В компетенцію шляхово-будівельної контори, окрім обліку і організації будівництва та ремонту доріг і мостів входило також завдання підбору спеціалістів, нагляд за експлуатацією шосейних доріг, встановлення дорожніх знаків, а також забезпечення об”єктів будівельними матеріалами, а робітників – продовольством і обмундируванням.